Prostřednictvím telefonického hovoru, chatového rozhovoru nebo e-mailu poskytujeme pomoc lidem v obtížné životní situaci, kterou nemohou či neumí zvládnout vlastními silami. Obtížnou životní situací může být ztráta někoho blízkého, partnerské nebo rodinné problémy, těžké životní období, stres, únava, vyčerpání, zdravotní obtíže, obavy o někoho blízkého, myšlenky na sebevraždu, pocity ohrožení nebo jiné situace, které vnímáme jako zátěžové.
Naší snahou je, aby klienti získali podporu při zvládání své obtížné situace, měli možnost zmírnit svůj stres, zlobu, smutek, rozuměli situaci, ve které se nacházejí, měli představu a potřebné informace, jak svou situaci budou nadále řešit, věděli, co je linka důvěry a kdy se na ni mohou obrátit.
Cílovou skupinou je celá populace, bez věkového omezení. Jsou to obecně děti, dospělí a senioři, kteří se nachází v subjektivně obtížné životní situaci.
Linka důvěry STŘED poskytuje podporu klientům od roku 2007. Služba je zařazena v síti sociálních služeb Kraje Vysočina, je registrovaná dle §55 zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách.
Jak pracujeme? (mimo povinnosti stanovené zákonem)
Služba je dostupná denně od 9 do 21 hodin včetně víkendů a svátků
Mládežnická 229,
674 01 Třebíč
Tel: 775 22 33 11 nebo 568 44 33 11 (cena hovoru dle tarifu klienta)
Chat: https://elinka.internetporadna.cz/linky/ld-stred
e-mail: linkaduvery@stred.info
web: www.stred.info
Odborní pracovníci (psychologové a sociální pracovníci) s absolvovaným výcvikem v telefonické nebo komplexní krizové intervenci.