Pokud se nacházíte v obtížné životní situaci a situace je naléhavá, zavolejte nám, vyslechneme vás a pokud budete chtít, můžeme hledat řešení společně.
Kdy se na linku důvěry dovolám?
Služba je poskytována každý všední den od 18:00 do 6:00. Víkendy a svátky nepřetržitě.
V jeden okamžik může probíhat jeden hovor.
Musím sdělit své jméno?
Všechny kontakty jsou anonymní, volající nemusí (pokud nebude sám chtít) sdělit své jméno, místo
pobytu či jiné údaje. Hovory nenahráváme, nezobrazuje se telefonní číslo volajícího. Pracovníci linky
nevolají zpět na zmeškaná volání. Pracovník linky důvěry je seznámen a vázán Etickým kodexem
pracovníků linek důvěry.
Kolik mě bude hovor na linku stát?
Poradenství je poskytováno bezplatně, hradíte pouze poplatek za hovor svému operátorovi dle jeho
tarifu.
Všem, kdo se cítí být v krizi či obtížné životní situaci. Pokud se cítíte ohroženi, potřebujete radu, podporu a pomoc.
Obsah záložky