SOS Zlín

Popis organizace

  • Chat je určen pro děti i dospělé.
  • Maximální délka chatu s klientem za jeden den je 60 minut. Čas na chatu je omezen chatovacími hodinami, čas pracovní doby nelze prodlužovat.
  • V případě opakovaného chatu jednoho klienta ve stejný den může být časový limit zkrácen na polovinu. O této skutečnosti je klient předem informován.
  • Pracovníci respektují přání klienta týkající se oslovování klienta (tykání x vykání). Konzultantům na chatu klienti vykají.
  • Chatování je možné v případě, že klient komunikuje česky nebo slovensky. Odpovědi konzultantů jsou pouze v českém jazyce.
  • Není možné vkládat do chatu videa, obrázky či dokumenty, pracovníci LD je nebudou otevírat.
  • Další služby SOS Zlín:
    • Nonstop telefonická krizová linka: 577 431 333, 778 400 170
    • Emailové poradenství: sos@zlin.cz – odpověď max. do 3 pracovních dnů

Služba na E-lince

  • pondělí: 18:00 – 21:00
  • úterý:     18:00 – 21:00
  • středa:   18:00 – 21:00
  • čtvrtek:  18:00 – 21:00
  • pátek:    18:00 – 21:00
  • sobota: 18:00 – 21:00
  • neděle: 18:00 – 21:00