Nový telefon

Růžena

Jsem seniorka, koupila jsem si seniorský telefon Alcatel 2019G Byla jsem ujištěna, že je tam návod na používání a systém je stejný jak u mé staré Nokii. Návod není, systém ovládaní je zřejmě jiný. Jsem sama, chodím jen pro nejnutnější nákupy a nemám nikoho kdo by mi poradil. Telefon má tlačítko SOS, ale jak bych si přivolala pomoc ani netuším. Za odpověď děkuji.

Jitka Fialová

pracovník v sociálních službách

Dobrý den,

paní Růženo píšete, že jste si koupila  seniorský telefon Alcatel 2019G. Píšete,  že jste  byla ujištěna, že je u telefonu návod na používání a že systém je stejný jak u Vaší staré Nokie. Doma jste zjistila, že návod u telefonu není a že systém je jiný. Nejlepší pro Vás bude, když s telefonem půjdete do prodejny, kde jste si ho koupila a požádáte prodejce, ať Vám telefon zprovozní. Také se jich zeptejte na další funkce, které potřebujete, třeba zmiňované tlačítko SOS. Nechejte si to ukázat třeba 3x, popřípadě ať Vám napíší návod jak to udělat. Ještě mě napadá, že byste se také mohla obrátit na své známé, aby Vám s telefonem pomohli.

Také se můžete obrátit na službu:

Poradna Charity Ostrava, odkaz: https://ostrava.caritas.cz/komu-pomahame/lide-v-obtizne-zivotni-situaci/poradna-charity-ostrava/

 

Informace o službě:

Poradna Charity Ostrava,

Telefon: 599 526 906, 731 625 767

E-mail: poradna@ostrava.charita.cz
Vedoucí střediska: Mgr. Marek Adámek, DiS.
Telefon – vedoucí střediska: 733 741 820

Kde nás najdete:
Vystoupíte na zast. MHD Mírové náměstí. Sídlíme v budově z cihel přímo za kostelem, vchod do Poradny je z levé strany, naproti je zdravotní pojišťovna. U zelených vrat při vstupu je potřeba zvonit na vrchní zvonek.

Konzultační hodiny:
Pondělí            8.30 – 10.00      10.00 – 12.00 *)     13:00 – 15:00 *)
Úterý                8.30 – 12.00      13.00 – 15.00 *)
Středa              8.30 – 12.00 *)   13.00 – 15.00        15.00 – 17.00 *)
Čtvrtek             8.30 – 12.00 *)   13.00 – 15.00 *)
Pátek                zavřeno

pouze pro objednané
Posledního klienta přijmeme nejpozději 30 min před koncem konzultačních hodin.

 

Se srdečným pozdravem,

za iPoradnu Jitka Fialová

pracovník v sociálních službách

 

Růžena

Jsem seniorka, koupila jsem si seniorský telefon Alcatel 2019G Byla jsem ujištěna, že je tam návod na používání a systém je stejný jak u mé staré Nokii. Návod není, systém ovládaní je zřejmě jiný. Jsem sama, chodím jen pro nejnutnější nákupy a nemám nikoho kdo by mi poradil. Telefon má tlačítko SOS, ale jak bych si přivolala pomoc ani netuším. Za odpověď děkuji.

Jitka Fialová

pracovník v sociálních službách

Dobrý den,

paní Růženo píšete, že jste si koupila  seniorský telefon Alcatel 2019G. Píšete,  že jste  byla ujištěna, že je u telefonu návod na používání a že systém je stejný jak u Vaší staré Nokie. Doma jste zjistila, že návod u telefonu není a že systém je jiný. Nejlepší pro Vás bude, když s telefonem půjdete do prodejny, kde jste si ho koupila a požádáte prodejce, ať Vám telefon zprovozní. Také se jich zeptejte na další funkce, které potřebujete, třeba zmiňované tlačítko SOS. Nechejte si to ukázat třeba 3x, popřípadě ať Vám napíší návod jak to udělat. Ještě mě napadá, že byste se také mohla obrátit na své známé, aby Vám s telefonem pomohli.

Také se můžete obrátit na službu:

Poradna Charity Ostrava, odkaz: https://ostrava.caritas.cz/komu-pomahame/lide-v-obtizne-zivotni-situaci/poradna-charity-ostrava/

 

Informace o službě:

Poradna Charity Ostrava,

Telefon: 599 526 906, 731 625 767

E-mail: poradna@ostrava.charita.cz
Vedoucí střediska: Mgr. Marek Adámek, DiS.
Telefon – vedoucí střediska: 733 741 820

Kde nás najdete:
Vystoupíte na zast. MHD Mírové náměstí. Sídlíme v budově z cihel přímo za kostelem, vchod do Poradny je z levé strany, naproti je zdravotní pojišťovna. U zelených vrat při vstupu je potřeba zvonit na vrchní zvonek.

Konzultační hodiny:
Pondělí            8.30 – 10.00      10.00 – 12.00 *)     13:00 – 15:00 *)
Úterý                8.30 – 12.00      13.00 – 15.00 *)
Středa              8.30 – 12.00 *)   13.00 – 15.00        15.00 – 17.00 *)
Čtvrtek             8.30 – 12.00 *)   13.00 – 15.00 *)
Pátek                zavřeno

pouze pro objednané
Posledního klienta přijmeme nejpozději 30 min před koncem konzultačních hodin.

 

Se srdečným pozdravem,

za iPoradnu Jitka Fialová

pracovník v sociálních službách