Pracovní náplň:
– komplexní odpovědnost za ekonomické a finanční záležitosti organizace
– zpracování finančních částí žádostí o dotace a jejich vyúčtování
– řízení a kontrola finančních záležitostí jednotlivých projektů dle požadavků donátorů (sestavování a kontrola čerpání rozpočtů v rámci vícezdrojového financování)
– příprava podkladů a komunikace s externí účetní
– komunikace s auditorem a donátory
– zpracování a aktualizace vnitřních účetních předpisů
– vedení pokladny organizace a provádění bankovních transakcí
Jaké znalosti a dovednosti vyžadujeme:
– spolehlivost, samostatnost, pečlivost
– znalost MS Office (Word, Excel, Power Point), G Suite
– min. středoškolské vzdělání ekonomického směru
– dobré komunikační schopnosti
– smysl pro odpovědnost
– trestní bezúhonnost
Výhodou je:
– znalost účetní a mzdové agendy
– praxe v neziskovém sektoru
Co vám můžeme nabídnout:
– práci na 0,6 úvazek – 24 hodin/týden
– flexibilní pracovní dobu
– možnost dalšího vzdělávání
– možnost navýšení úvazku
– dobrá dopravní dostupnost kanceláře
Předpokládaný nástup dle dohody, ideálně od 1.1.2025. Životopis (s fotografií a s uvedením referenčních osob) a motivační dopis (max. 1 strana A4) můžete posílat na mail:
jana.palouskova@iporadna.cz.