SLUCHOVÉ POSTIŽENÍ
TĚLESNÉ POSTIŽENÍ
MENTÁLNÍ POSTIŽENÍ
DROGY A ZÁVISLOSTI
OBČANSKÉ PORADENSTVÍ
DUCHOVNÍ PORADENSTVÍ
PSYCHOL.PORADENSTVÍ
MENŠINY A CIZINCI
ZAMĚSTNANOST

Naši partneři

POMŮCKY PRO ZRAKOVĚ POSTIŽENÉ

Tyflopomůcky, I.P.Pavlova 69, 779 00 Olomouc
Telefon, záznamník, fax: 585 415 130
E-mail: pomucky-ol@volny.cz, pomucky-ol@sons.cz
www:internetový obchod tyflopomůcek

Jak si můžete pomůcky objednat:

Stačí nám zavolat na telefonní číslo 585 415 130, na stejném čísle můžete zanechat i faxovou objednávku. Pomůcky si můžete objednat i elektronickou poštou na naší adrese pomucky-ol@sons.cz, nebo pomucky-ol@volny.cz Písemná objednávka není nutná. Pro Vaši spokojenost potřebujeme znát Vaši plnou adresu včetně PSČ a přesný název pomůcky. Pokud máte telefon, zanechejte nám i jeho číslo. Pokud jste již našimi zákazníky, stačí, když nám sdělíte Vaše zákaznické číslo, které máte uvedeno na námi zaslaném balíku na štítku s adresou .

Pomůcky Vám rádi zašleme na dobírku, balné neúčtujeme, zaplatíte však 70,-Kč poštovného.

Některé křehké zboží jako např. kuchyňské váhy nebo Pichtovy psací stroje zasíláme zásilkovou službou, která Vám zboží přiveze až do domu a účtuje si asi 150,-Kč za dopravu, kterou si hradíte sami.

Pomůcky na lékařský předpis:

Provádíme distribuci pouze pomůcek, které jsou uvedeny v našem seznamu pod příslušným kódem zdravotní pojišťovny (ZP).

Předepsat je může praktický nebo oční lékař na Poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku - NE na Poukaz na brýle. Řádně vyplněna musí být i zadní strana poukazu s uvedením, kdy jste pomůcku stejného typu obdrželi naposled a dvěma Vašimi podpisy.

Datum vystavení poukazu nesmí být starší než 1 měsíc. I zde musí být adresa úplná a čitelná!

Pokud si objednáváte slepeckou hůl, uveďte, prosím, její délku, abychom mohli Vaši objednávku řádně odbavit.

Jak uplatňovat reklamaci zboží:

Pokud není u zboží přiložen záruční list, kde je stanovena záruční doba výrobcem, poskytujeme na toto zboží záruku, která vyplývá ze zákona.

Ta se však nevztahuje na mechanické poškození vzniklé neopatrným zacházením.

Reklamaci nemůžeme uznat ani v případě, pokud do výrobku někdo zasahoval a dále, pokud nepředložíte daňový doklad o zaplacení a záruční list. U výrobků, kde je uveden záruční a pozáruční servis, uplatňujte reklamaci přímo na adrese uvedené v záručním listu.

Pokud objednané zboží neobdržíte do 3 týdnů znamená to, že Vámi požadované zboží nemáme na skladě. Doporučujeme Vám objednávku po určité době opakovat.

Další naše služby:

Rádi Vám uspořádáme seminář k uplatnění a využití pomůcek, proškolíme i Vaše instruktory jak v našich prostorách, tak i u Vás, samozřejmě po včasné osobní domluvě podmínek, termínu a místa.

Každý čtvrtek od 7.00 - 17.00hodin Vás zveme do našich prostor. Pomůcky si zde můžete prohlédnout a vyzkoušet si jejich vhodnost. Můžete si tu vybrat i řadu výrobků z keramiky.

V průběhu platnosti ceníku si vyhrazujeme změnu cen.


tisková verze strany

Server InternetPoradna provozuje občanské sdružení InternetPoradna.cz.
ISSN 1801-5190 © InternetPoradna.cz, 2001-2013.
Licence Creative Commons
InternetPoradna.cz, jejímž autorem je InternetPoradna.cz, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .