Vážená paní, vážený pane, píši diplomovou práci na téma „Připravenost Letiště Václava Havla na přepravu osob se zdravotním postižením a s omezenou schopností pohybu“. Chtěla bych vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku. Není povinností odpovídat na všechny otázky. Účelem dotazníku je zjistit, zda jsou služby od začátku vaší cesty na letiště v pořádku. Zda je vám letiště Václava Havla připraveno pomoci, má kvalitní služby, nebo se případně může v něčem zlepšit. Moc Vám děkuji :-) Magda dotazník naleznete zde: https://forms.gle/mYvjy9GSF69y78Mk8 |

26.11.2020 10:35: Rakušanova Andrea, Bc., DiS. |
Dobrý den Magdo, děkujeme za nabídku. Napsala jste nám do prostoru, kam se zadávají dotazy pro odborné poradce. Navrhuji, abyste svůj příspěvek napsala do sekce Diskuze v některé z oblastí zdravotního postižení, (např. www.iporadna.cz/sluch/diskuze.php, v dolní části je možné založit novou diskuzi). Zde je možné, že Váš příspěvek uvidí další návštěvníci stránek a do dotazníku se zapojí. Myslím, že jste zvolila zajímavé téma, které by mohlo být do budoucna pro lidi s postižením přínosné. Přeji, abyste našla dostatek respondentů i úspěšné zakončení Vaší práce. S pozdravem Andrea Rakušanová, iPoradna.cz |
Server InternetPoradna provozuje občanské sdružení InternetPoradna.cz.
ISSN 1801-5190 © InternetPoradna.cz, 2001-2013.
InternetPoradna.cz, jejímž autorem je InternetPoradna.cz, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .