SLUCHOVÉ POSTIŽENÍ
TĚLESNÉ POSTIŽENÍ
MENTÁLNÍ POSTIŽENÍ
DROGY A ZÁVISLOSTI
OBČANSKÉ PORADENSTVÍ
DUCHOVNÍ PORADENSTVÍ
PSYCHOL.PORADENSTVÍ
MENŠINY A CIZINCI
ZAMĚSTNANOST

Naši partneři

Žihadlo 2010 zná vítěze

Helpnet.cz, 24. 11. 2010 13:17

Vítězi čtvrtého ročníku soutěže o nejlepší veřejně prospěšnou reklamní kampaň se staly Diakonie ČCE, Celé Česko čte dětem, společnost Člověk v tísni aobecně prospěšná společnost Startujeme. Cenu Žihadlo 2010 za nejlepší reklamní kampaň s veřejně prospěšnou tematikou získala během včerejšího slavnostního vyhlášení v kategorii tištěné reklamy Diakonie ČCE za kampaň "Otevřeno seniorům" (reklamní agentura Thamesdown).

V kategorii televizní spot byla oceněna obecně prospěšná společnost Celé Česko čte dětem za stejnojmennou kampaň propagující předčítání dětem. Televizní spot zpracovala reklamní agentura TBWA Praha, s.

r. o. Nejlepším internetovým projektem se staly webové stránky "Skutečný dárek" obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni (w3w, s.

r. o. ), mezi rozhlasovými spoty bodovala kampaň "Kavárna bez konce" obecně prospěšné společnosti Startujeme (agentura pragoart). Ceny soutěže Žihadlo 2010 předali pořadatelé Neziskovky. cz společně s hlavním partnerem soutěže ČSOB během slavnostního večera v prostorách tanečního sálu historické budovy Hlavního nádraží v Praze.

"Čtvrtý ročník soutěže Žihadlo, která oceňuje vedle reklamních agentur především jednotlivé neziskové organizace jako jejich zadavatele, je pro nás důvodem k radosti. Zaregistrovali jsme rekordní počet přihlášek – soutěže se účastnilo 40 neziskových organizací a odborná porota vybírala z více než 60 soutěžních příspěvků," uvedl po vyhlášení soutěže PR manažer pořadatelské organizace Neziskovky. cz, o. p. s. , Marek Šedivý.

"Na rozdíl od minulých ročníků nebyly v převaze kampaně z dílny velkých reklamních agentur, ale objevovalo se více kampaní, na nichž pracovaly menší agentury nebo samotné neziskové organizace. "Reklamní agentury jsou v současné době pod velkým tlakem klientů, kteří za menší rozpočty požadují více práce.

Povzbuzující zprávou tohoto ročníku Žihadla je, že se přesto najde hodně agentur, které dál věnují čas kampaním pro neziskové organizace, které realizují zpravidla jen s minimálním rozpočtem," uvedl za porotu soutěže prezident Asociace komunikačních agentur Jiří Janoušek.

Soutěže Žihadlo se mohly zúčastnit neziskové organizace (občanská sdružení, obecně prospěšné společnosti, nadace, nadační fondy, církevní právnické osoby, příspěvkové organizace), které zviditelnily veřejně prospěšný projekt prostřednictvím mediální kampaně v období od 1. září 2009.

V odborné porotě zasedli stejně jako v minulých ročnících vybraní zástupci médií, reklamních agentur, firem a neziskových organizací. Kromě kreativního zpracování porotci hodnotili i celkovou logistiku kampaní, jejich zacílení a dopad.

Hlavní cenou pro vítěze je Žihadlo z dílny zlínského sochaře Jiřího Pašky.
Hlavním partnerem soutěže je tradičně společnost ČSOB. Čtvrtý ročník Žihadla 2010 podpořily České dráhy.

ŽIHADLO 2010 – VÝSLEDKOVÁ LISTINA KATEGORIE: TIŠTĚNÁ REKLAMA Vítěz: DIAKONIE ČCE kampaň:

Otevřeno seniorům reklamní agentura: Thamesdown CZ Ostatní nominace: ČLOVĚK V TÍSNI O.P.S. kampaň:

Skutečný dárek tvůrce: Zoran Bonuš AMNESTY INTERNATIONAL ČR O.S. kampaň: Byznys a lidská práva reklamní agentura: TBWA Praha


tisková verze článku


Přidejte komentář:

přezdívka:
e-mail:
Pro ověření prosím vepište do políčka následující číslo číslicemi.
Příklad: stojedenáct = 111.
slovy: dvěstě šedesát jedna
číslicemi:
 


Server InternetPoradna provozuje občanské sdružení InternetPoradna.cz.
ISSN 1801-5190 © InternetPoradna.cz, 2001-2013.
Licence Creative Commons
InternetPoradna.cz, jejímž autorem je InternetPoradna.cz, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .