Dobrý deň, odpísala mi tu Klímová Micharlaela a mám problém so sústredením a stabilitou lebo nežijem v kludnom prostredí a nejako som zbytočne urobil to ,že zrazu som sa prechádzal po ulici a som si chcel všetko všímať a vedome som sa ako keby odtrhol od sústredenia a neviem sa k tomu vrátiť. A neviem narábat s informáciami keď som v strese lebo z domu mam takú blbosť ,že všetko sa rýchlo robí u nás doma a mňa naháňajú aj oni sa náhlia tak to mám v hlave a navyše ked mám veľa vedomostí lebo mám zahltenú myseľ vedomosťami a vplýva na ňu aj veľa stresu a tým pádom to neviem triedit a mam chaos v myšlienkach. Ďakujem za odpoveď. :)

07.12.2020 12:33: Gruber Jan, PhDr., Ph.D.
Dobrý den i Vám,
píšete o problémech se soustředěním a stresem, kdy jste zahlcený vědomostmi tak, že máte v myšlenkách chaos.
Je dobré, že si to uvědomujete a píšete o tom. První krok je jistě to, že napíšete sem do poradny. To ale nestačí.
Píšete, že Vaše problémy jsou způsobeny tím, že se u Vás doma dělá vše rychle a ve spěchu. Je pravděpodobné, že na Vaše problémy se soustředěním by Vám pomohly léky, které by Vám umožnily napětí a stres lépe zvládat.
Stojí za to, abyste vyhledal pomoc odborného lékaře-psychiatra, který by Vám předepsal léky, které by rovnováhu upravily. Můžete ho vyhledat rovnou, nebo se napřed obrátit na Vašeho obvodního lékaře. V každém případě by bylo dobé, abyste to udělal co nejdříve, aby se Vaše rovnováha brzy posílila.
Držím Vám palce a přeji do budoucna lepší soustředění a stabilitu. Jan Gruber"