Dobrý den, jsem mladá maminka na mateřské. Mám holku 4 a pul roku a syna 1 a pul roku. V r.2018 mi partner oznámil po 7 letém vztahu, že má 3 měsíce vztah s jinou ženou a chce od nás odejít. V te dobe jsem kojila 4 mesicniho syna. Nachvili odešel, ale vrátil se kvůli dětem a prý i kvůli mě. Bohužel se pak v průběhu konce roku 2018 (zhruba od října) do cerva 2019 ukazalo, že byl stale v kontaktu s milenkou. I přesty všechny lzi jsem mu dala šanci a jsem stále s nim. Ale není to ono. Stale ji na socialnich sitich vyhledava. Nemluvime spolu vubec duverne o nas dvou, je mezi nami dost napeti ale bez hadek. Mame oba hodne prace a malo casu. Jinak jako rodice fungujeme a milenci take.
Trpim uzkostnymi stavy, myslim ze i depresemi porad mam v hlave vycitky a vztek a.plac, kricim strasne na deti, nenavidim sebe, nenavidim svet. Nedokazu sebe v.tu danou chvili uklidnit ovladat. Je to na odborníka? Nebo mam vse resit pouze s partnerem.

19.09.2019 16:07: Gruber Jan, PhDr., Ph.D.
Přeji dobrý den, rozumím tomu, že Vaše situace je velkou zkouškou nervů a stojí Vás hodně sil. Myslím si, že by bylo opravdu užitečné vyhledat odbornou pomoc, minimálně proto, abyste si srovnala myšlenky, svěřila se někomu s trápením a ujasnila si, co budete dál dělat. Je dobré, když na takovou situaci nejste sama, ale můžete si o tom popovídat s někým podporujícím a zároveň přímo do situace nezataženým. Doporučil bych Vám konzultaci nebo konzultace s nějakým vztahovým terapeutem nebo návštěvu poradny pro rodinu a mezilidské vztahy. Na závěr trocha optimismu: I když píšete, že trpíte výčitkami a depresemi, píšete zároveň že jako rodiče a milenci spolu s partnerem fungujete - potom se domnívám, že ve Vašem vztahu dosud není vše ztraceno. Držím palce do budoucna, Jan Gruber