dobry den, prosim vas, uzivám 10 let drogy. pred 4 mesici mi zavreli pritele, ktereho se snazim i pres mou terzkou situaci podporovat.Pred mesicem ,me u me doma jeden clovek da se rict znasilnil.Rozhodla jsem se to , vypustit a jit dal.Ale dnes jsem zjistila ze jsem tehotna.JSem v takove situaci ze premyslim nad sebevrazdou.Potrebuji co nejdrive zajistit nejak ukonceni tehotenstvi a nemam na to prostredky, prosim Vaas o radu.Nevim co mam delat dal.Dekuji Nela

04.12.2018 16:46: SPONDEA, o.p.s.
Dobrý den,
díky za důvěru, se kterou se obracíte na internet poradnu. Píšete o náročném životním období, kdy jste zjistila, že jste těhotná. Nemáte prostředky na interrupci a celá věc je pro Vás tak bezvýchodná, že přemýšlíte nad sebevraždou.
Předně bych Vás chtěla ujistit, že pokud jste zjistila teprve včera, že jste těhotná, máte relativně čas promyslet kroky, které by k interrupci vedly. Právo na sebevraždu Vám nikdo vzít nemůže, avšak jedná se o silně krajní řešení, které je nevratné. Mám za to, že pro sebe můžete zajistit takovou pomoc a podporu, která by vedla z Vaší situace a byla méně radikální.
Zašlu Vám odkaz na bezplatnou linku, kde pracují právě s podobnými tématy, jako je nechtěné těhotenství. Věřím, že budou mít více informací a kontakty na pomoc v blízkosti Vašeho bydliště. Stránky organizace jsou: https://hnutiprozivot.cz/linka-pomoci, bezplatná tel. linka: 800 108 000, email: poradna@linkapomoci.cz. Ozvěte se jim.
Pokud by myšlenky na sebevraždu byly příliš silné, zavolejte na non stop Linku důvěry, tel.: 284 016 666.
Věřím, že i Vaše situace má dobré řešení.
S pozdravem
Petra Dolečková, Spondea, o.p.s.