Dobrý den prosím poraďte mi dne 28.2jsem měla autonehodu ne vlastní vinou auto bylo psané na paní která 3.3 zemřela ale povíme ručení bylo psané na mě teď chce pojišťovna odemne plnou moc vlastníka auta ale tu už bohužel nemohu doručit. Co dál v takové situaci děkuji

11.03.2020 09:34: Občanská poradna Ústí nad Orlicí
Dobrý den paní Šárko,
jestli to dobře chápeme, tak Vy jste řídila auto, které nevlastníte, ale vlastního paní, která začátkem března zemřela. Vy jste pravděpodobně provozovatel auta a tak na Vás bylo napsáno povinné ručení. Pojišťovna, u které jste měla automobil pojištěný, od Vás nyní požaduje plnou moc vlastníka vozidla.
Je logické, že v této situaci nemůžete plnou moc vlastníka vozidla obstarat. Doporučujeme Vám se spojit s pojišťovnou a sdělit jím, že z důvodu úmrtí vlastníka nemůžete plnou moc doložit. Předpokládáme, že nebylo ještě ani zahájeno dědické řízení a tak nebude jasné, kdo bude novým majitelem vozidla.
Komunikujte proto s Vaší pojišťovnou a požádejte je jaký je další postup.
S pozdravem
Občanská poradna Ústí nad Orlicí