Narozen15.01 1959 v Ceskoslovenke Republice ve meste Krnov okres Bruntal. Od roku 1965 do roku 1974 jsem chodil do ZDS . V roce 1974 jsem chodil do technicke skoly v Ostrave kde jsem i do roku 1982 pacoval. V roce 1982 jsem se s rodici vystehoval do zahranici.Od roku 18.08 2018 mam prechodny pobyt na uzemi Ceske Republiky. Moji rodice nebyli nikdy obcany Ceske Republiky ani ja jsem nemel nikdy Ceske obcanstvi. Mam k Vam otazku .Mohu pozadat o Ceske obcanstvi aniz bych musel splnovat petilety pobyt v Ceske Republice? Predem vam dekuji za Vasi odpoved s pozdravem |

09.10.2018 09:07: Občanská poradna Ústí nad Orlicí |
Dobrý den, děkujeme za upřesnění Vašeho dotazu. Dle našich informací, lze upustit od podmínky trvalého pobytu po dobu 5 let jen v případě, že prokážete, že se na území ČR skutečně zdržujete alespoň v rozsahu jedné poloviny doby pobytu (polovinu 5ti let, když nejste občan EU, polovinu 3 let, jestliže jste občanem EU). Pro více informací se obraťte na poradnu pro cizince např. https://cizincijmk.kr-jihomoravsky.cz/folder/517 S pozdravem Občanská poradna Ústí nad Orlicí |
Server InternetPoradna provozuje občanské sdružení InternetPoradna.cz.
ISSN 1801-5190 © InternetPoradna.cz, 2001-2013.
InternetPoradna.cz, jejímž autorem je InternetPoradna.cz, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .