Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zdali existují lékařská zařízení, která se specializují na osoby s mentálním postižením. Konkrétně hledám očního lékaře, který by byl dostatečně empatický a citlivý, aby mohl vyšetřit moji mentálně postiženou maminku. Existuje nějaký seznam takových lékařů? Děkuji za odpověď Jana |

28.11.2019 10:36: Rychlá Kateřina, Mgr. |
Vážená Jano, chápu, že potřebujete zajistit, aby se Vaše maminka v průběhu lékařského vyšetření cítila dobře. S vnímáním empatie a citlivosti je to však ošemetné u nás všech - ten, kdo vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat jinému. Vždy se tak může stát, že přes veškerou snahu lékař nebude vystupovat podle Vašich představ. Napovědět Vám ale může například hodnocení pacientů na portálu znamylekar.cz, konkrétně oční lékaře z Prahy najdete zde. Poradit Vám mohou také kolegové ze Společnosti pro podporu lidí s mentálním postižením. Společnost má sídlo v Praze Karlíně a můžete ji kontaktovat telefonicky, osobně i mailem. Mohou Vám mj. pomoci např. lékaře kontaktovat a s potřebami Vaší maminky je předem seznámit. Přeji Vám, aby potřebné vyšetření proběhlo co nejlépe, Mgr. Kateřina Rychlá psycholožka služeb iPoradna a Poradna z.s. InternetPoradna.cz |
Server InternetPoradna provozuje občanské sdružení InternetPoradna.cz.
ISSN 1801-5190 © InternetPoradna.cz, 2001-2013.
InternetPoradna.cz, jejímž autorem je InternetPoradna.cz, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .