Dobrý den,
nedávno jsem dostal odpověď na můj dotaz ohledně hagioterapie v Brně od terapeutky Mgr. Zuzany Plákové, která mi ve své odpovědi nabízela, že mi pošle na mojí žádost další přehled terapeutických skupin v Brně, které zde působí. Ze stránky www.hagioterapie.cz jsem zatím žádnou odpověď nezískal, tak Vás paní terapeutko chci tímto požádat o další přehled skupin v Brně, případně i kontakty na tyto skupiny. Jedná se mi o setkávání s lidmi, kteří mají také určitý psychický, no i třeba psychospirituální problém. Já konkrétně chci ve svátosti manželské mít děcko s manželkou, no zatím se nám to z určitého důvodu nepodařilo. Dále bych potřeboval ve skupině si určitým způsobem dokázat, že jsem se od psychiatrické minulosti definitivně jednou pro vždy pokusil odpoutat (nemám na mysli neužívání léků, a jiné zásadní chyby v léčbě) ale potřebuji v Brně vytvořít jakousi sociální síť kontaktů, mou resocializaci, jsem skromný, stačí mi právě nějaké terapeutické sezení s více lidmi, kteří se také nebojí být otevření ke svým bolestem duše, ať už současným nebo minulým, které ještě "pobolívají", Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.

01.02.2013 14:11: Rakušanova Andrea, Bc., DiS.
Dobrý den,
děkujeme za doplňující dotaz. Poslala jsem ho Zuzaně Polákové, ale měli jsme technické potíže s odesíláním dotazů, proto od ní pro Vás žádné doporučení zatím nemám. Posílám kontakty kde se můžete ještě zkusit zeptat.
Je to:
Sdružení Práh
Tuřanská 12, 620 00 Brno
E-mail: info@prah-brno.cz , www.prah-brno.cz
Sdružení poskytuje služby lidem s duševním onemocněním, tak třeba zde budou mít přehled o terapeutických skupinách v Brně.
Možná bych se zkusila zeptat i ve farnosti kam docházíte, zda o nějaké skupině nevědí. Adresy na farnosti v Brně najdete na stránkách: http://rozcestnik.krestane.cz/farnosti/brno/
Zkusím pro Vás zajistit další kontakty. Pokud se to podaří, pošleme Vám je do 21 dnů.
S pozdravem, Andrea Rakušanová